Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак проблеми :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак проблеми :(

    Колеги, проблема е следният:
    Преди около 20 дена колата започна да пали трудно докато в един момент акумулатора умря. Запалих с кабели и така два-три пъти същата случка.
    Мерих за утечка като се оказа че има 0.11 ампера(110 милиампера) от плеъра. Бушона в момента е махнат. и показанията са 0.00 ампера. Но проблема остава. Последва смяна на алернатор. Ремъка не е хлабав. Проблема продължава да стои. Вчера занесох акумулатора да се зареди и провери. Казаха че е ОК.
    Преди малко замерих показанията на акумулатора и алтернатора.
    Стойностите са:
    1.Алтернатор без консуматори: 14.30
    2.Алтернатор с всички консуматори: 14.00

    Акумулатор тази сутрин:
    На контакт: 12.36
    Запалване без консуматори: плавно покачване до 13.50, като при включване на перката пада с 0.20 и после пак на горе. Чака се около 10 мин да достигне 14.00
    Включвам къси и пада рязко до 13.00 и плавно започва да намалява до 12.75. През това време перката се включва през определен интервал и напрежението пара с 0.20 като при спиране на перката се качва с по 0.10 и така прогресивно на долу( -0.20 с перка и + 0.10 без перка)
    След това включих всички възможни консуматори (парно,подгрев,дълги и т.н.) и показанията варираха между 12.00 и 12.40.
    Другото е , че при подаване на газ напрежението не се промения или дори пада леко.

    В момента съмненията ми са за акумулатора, независимо,че от сервиза в който го заредих ми казаха, че е ОК. Акуто е на 1 година и вече е падал няколко пъти. Не мога да му намеря и гаранцьоната карта Някой има ли представа какво се случва?
    Last edited by guvech; d.m.y г., 10:30.


    Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:58.

    Comment


    • #3
      Благодаря за споделения опит. Хубаво е да го знам

      ---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:12 ----------

      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
      На една от колите ми наскоро се получи съвсем аналогична ситуация (ако изключим това, че все пак при мен не се стигна до смяна на алтернатора). Аз също в началото помислих, че проблема е в акумулатора, и също като теб го носих за анализ в специализиран сервиз и се оказа, че е ОК. Нямаше и утечки. При мен проблема се оказа износени четки на стартера. Не твърдя, че и при теб ще е същото - просто споделям опит.
      nickgaidarov, и при теб ли държеше 12-12.5 в движение и падаше ли ти акумулатора за няколко дни?


      Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:59.

        Comment


        • #5


          Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 15:59.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
              При мен се оказаха четките на стартера, но напълно възможно е и подобен проблем да се дължи и на повреда във включвателя на стартера например. Това може лесно да се установи - когато аз правех опити да запаля колата, поне се чуваше специфичния звук от задействането на включвателя, т.е. че той е изправен. Така и стигнах до заключението, че остава да са четките. Ако правиш опити да запалиш, а не се чува този звук - най-вероятно е повреден включвателя на стартера.
              Кога трябва да чуя включвателя? При самото палене? Защото ми направи впечатление, че когато дам на контакт волтметъра на таблото ми показва дадени показания, според зависи колко се е разредил акумулатора, обаче след като изчакам лампичката на подгрева да изгасне и изчакам още 10-20 сек. се чува едно щракане(като от реле) и волтажа се качва с почти още волт(на таблото). Това ли е? Или се бъркам?


              Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:00.

                Comment


                • #9
                  Колеги, пиша само за да ви информирам какво се случва с тоците на "баба".
                  От както писах за първи път по този проблем чакам да видим какво ще стане. Та данните си стояха до онзи ден същите. Но колата безотказно всеки път пали. Вече повече от месец.
                  От както застудя обаче, сутрин при минусови температури показанията се промениха. Паля при трето -четвърто завъртане на стартера(което е ОК за -2 градуса) и датчика веднага качва на 13.8-14 в. без консумативи. При включване на фарове и парно(вентилатор на макс) пада до 13 без да пада по-надолу. Вече при включен и подгрев на огледала и стъкла пада до 12.3 в.
                  Когато изключа консумативите пак почти веднага връща до 13.8 в.
                  След като загрее обаче показанията падат с по около 0.20-0.30 в.
                  Много е странно защото едва ли не, колата се оправи от самосебе си. В момента всичко е ОК.
                  Дали има нещо общо с температурите. Евентоално реле на алтернатора което, като загрее започва да дава бъг?! Не знам????!!!!


                  Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

                  Comment


                  • #10
                    При мен от около месец-два на празен ход напрежението пада до 12в. с включен подгрев,фарове,вентилатор на парното и халогени. При 1500об. и нагоре е 13.9 независимо от консумацията. Доста хора казват, че проблема е по-скоро в статора, от колкото в релето. Ще я закачим на осцилоскоп и ще разберем.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Колега Tempras, доколкото съм запознат, при форсиране на колата, разликата в напрежението се колебае в стотните на зарядното напрежение, не в десетите или целите волтове.
                      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                      Comment


                      • #12
                        Е, мога да ти покажа как на моята, сигурно една от най-дъртите коли във форума все пак, напрежението се колебае с 2 волта без проблеми.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #13
                          Единия от проблемите при моята кола е, че при форсиране(незавизимо от оборотите) промяна в напрежението няма.


                          Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

                          Comment


                          • #14
                            На друга 164 с почти ново реле-регулатор пак същата работа - с няколко консуматора пада до 12в. на празен ход, при форсиране - 13.9.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                              На друга 164 с почти ново реле-регулатор пак същата работа - с няколко консуматора пада до 12в. на празен ход, при форсиране - 13.9.
                              При мен пада и до 11 волта (даже реотаните изключват) и се чудя дали да не пробвам с по-здрав алтернатор, или да го дам да му видят четките или модула с диодите или каквото е там, по спомен този модул преди години ми е..ваше Croma-та и след смяната му се оправи.
                              Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X